Answear via plnapenezenka | Vendula Jirmannová

čtvrtek, prosince 10, 2015

Answear via plnapenezenka


Myslím, že portál plná peněženka snad ani nemusím představovat. Já sama o něm věděla už opravdu od začátku, kdy se dostali na internet. Z pro mě ale neznámého důvodu, jsem tomu nevěřila. Připadalo mi to jako hloupost a něco nemožného. Kdo by přeci Vám jen tak vrátil částku z Vašeho nákupu? No světe div se, i tací jsou.

Přeci jen ale když jsem se rozhoupala k nákupu na answear, rozhodla jsem se tomu dát šanci a šla jsem se zaregistrovat.


A tak jsem tedy šla na plnou peněženku, kde jsem provedla registraci. Zabralo mi to ani ne minutu a už jsem brouzdala po jejich stránkách a seznamovala se s tím, jak to vlastně funguje.
Když jsem to už věděla, vyhledala jsem si mnou zvolený answear a přes plnou peněženku se na něj proklikala. Tím vznikne jakýsi tracking. Laicky řečeno, stránky si mezi sebou poví, odkud jste se tam dostali.
A teď už jsem si jen vybrala svetr s peněženkou a provedla objednávku. V tom mi měl přijít email od plné peněženky, že zaznamenali moji objednávku. To se ale bohužel nestalo. A já už měla svůj balíček v rukou a peníze stále nikde.
Nicméně jsem se obrátila na zástupce a vše jim řekla. Stačilo jim přeposlat fakturu a do hodiny jsem měla peníze na svém profilu. Za což jsem moc ráda, jelikož komunikace s nimi byla naprosto rychlá, bezchybná a jak jsem již zmiňovala, peníze hned byly na svém místě.

Kdyby ale vše šlo jak má, tak by mi přišel zmiňovaný email. Eshop answear by potvrdil moji objednávku a já bych měla zpět peníze i bez psaní zástupcům.


A možná by Vás i mohlo zajímat, co jsem si tedy vybrala. Jak jistě víte, tak jsem se v poslední době zbláznila do roláků. A myslím že takového oblečení není v zimě nikdy dost. Proto jsem si objednala tento krásný rolák od značky Vero Moda. Upřímně, je krásnější než na fotkách.
A jelikož jsem měla docela dost ošoupanou peněženku, dlouho jsem sháněla novou. Tu jsem sehnala až zde. Je neskutečně úžasná a přesně podle mých představ! Je z eko-kůže se zlatými zipy a zdobí ji malá silueta ptáčka. Bohužel jak rolák, tak ani peněženka už jsou vyprodaný.
Co bylo naprosto super, tak to, že jsem objednávala v pondělí večer a v úterý měla balíček doma. Jak já jen miluji tuto rychlost! Kdy prostě můžu mít věci hned u sebe a nečekat na to celé dny.


Na závěr bych asi jen dodala, že pokud jste jako já plné peněžence nedůvěřiví, děláte velkou chybu! Já už díky tomu mohla mít zpět i tisíce korun, ale to je jen a jen má blbost. Od teď vím přes co nakupovat.

/a taky kdybych nebyla hloupá a počkala si, tak mi dnes přišlo od answear 200 Kč k narozeninám a mají dokonce poštu zdarma, tudíž jsem mohla ušetřit ještě víc/
SHARE:

4 komentáře

  1. Taky jsem tomu moc nevěřila, ale po přečtení tvého článku, tomu dám teda šanci :-). Po rolácích poslední dobou taky často pokukuju, tak třeba si taky nějaký vyberu :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  2. Rolák vypadá nádherně, letos na ně nemůžu dopustit :)

    Simply Janet
    Adventní giveaway

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig